We provide urban service machines for various needs. Whether you need street sweepers, garbage trucks, or any other equipment, we have the right solution for you. If you want to learn more about our products and services, or if you have any questions or feedback, please feel free to contact us.

Get In Touch

Call Now
+98 3135720271
3135720271
Quick Email
parmissanat@gmail.com

ماشین یا دستگاه یا کامیون کمپرسی

ماشین کمپرسی نوعی کامیون است که بر روی آن اتاقک حمل (کفه پشتی یا مخزن) با ظرفیت مشخصی نصب شده است. که به جهت حمل و نقل مصالح ساختمانی و یا نخاله های ساختمانی، خاک برداری در معادن و موادی مشابه کاربرد دارد. از جمله کاربردهای ماشین یا دستگاه یا کامیون کمپرسی میتوان حمل شن و ماسه، حمل خاک، گچ، نخاله های ساختمانی، نخاله های معدنی، سنگ ریزه، آسفالت را نام برد.

ماشین کمپرسی برای تخلیه بار از مکانیزم تخلیه بار استفاده میکند که متشکل از بازوهای هیدرولیکی است که کفه پشتی را به وسیله یک پیستون کمپرسور بلند کرده و بار را تخلیه می نماید.

با رشد فزاینده شهرها و نیاز مبرم به ساخت و ساز، مسائلی جدید پیش پای زندگی شهر نشینی و متعاقباً مدیریت شهری گذاشته شده است. از جمله مسئله حمل و نقل مصالح ساختمانی، و نخاله های ساختمانی میباشد. همچنین موضوع حمل و نقل موادی مانند آسفالت، و خاک و شن و ماسه نیز به آن اضافه شده است و طبیعتا نمیتوان با روشهای قدیمی و سنتی این معضل را حل نمود.

ماشین های کمپرسی، با امکانات مناسب برای حمل و نقل، میتوانند ابزاری مناسب برای رفع این مشئله باشند. کامیون های کمپرسی با داشتن مخزن حمل در اندازه های مختلف و مکانیزم تخلیه بار، به راحتی برای حمل و نقل و جابجایی انواع مصالح ساختمانی، آسفالت و نخاله های ساختمانی و معدنی قابل استفاده هستند.

شرکت بهار صنعت پارمیس، تولید کننده ماشین آلات خدمات شهری یکی از برترین و موفق ترین شرکتهای تولید کننده دستگاه یا ماشین کمپرسی میباشد. کمپرسی های تولیدی شرکت بهار صنعت پارمیس بر اساس آخرین استانداردها و کاملا منطبق با نیازهای واحدهای صنعتی و خدماتی طراحی و ساخته شده است. تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش، یکی از اصول اساسی پارمیس صنعت بوده و این اطمینان را به خریداران میدهد که تا سالها بدون نگرانی و با خیال راحت از ماشین کمپرسی ساخت شرکت بهار صنعت پارمیس استفاده نمایند.