We provide urban service machines for various needs. Whether you need street sweepers, garbage trucks, or any other equipment, we have the right solution for you. If you want to learn more about our products and services, or if you have any questions or feedback, please feel free to contact us.

Get In Touch

Call Now
+98 3135720271
3135720271
Quick Email
parmissanat@gmail.com

ماشین جدول شوی

ماشین یا دستگاه جدول شوی، یکی از انواع ماشین آلات خدمات شهری است که به منظور شستشوي جدول ها و گاردريل هاي كنار جاده‌ها و معابر، شستشوي تابلوهاي كنار معابر و علائم ترافیکی، آبياري فضاي سبز و بلوارها، سمپاشي درختان، حمل آب جهت مصارف شرب و غيرشرب، بکار گرفته میشود.

اهمیت پاکیزگی شهرها و تاثیری که بر روح و جسم شهروندان دارد، بر کسی پوشیده نیست. و اساساً زیبایی شهر، نشانه و نمودی از فرهنگ جامعه و شهروندان است. از اینرو شهرداری ها به منظور زدودن آلودگی ها از چهره شهر، حفظ نظافت و پاکیزگی چهره شهر و ايجاد رضايتمندي شهروندان، همواره این موضوع را در فهرست اولیه وظایف خود میدانند.
جداول کنار خیابانها و گاردریلها، همچنین علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای کنا رمعابر به دلیل مجاورت همیشگی با دود انواع خودروهای سبک و سنگین، به سرعت رنگ آلودگی به خود گرفته و چهره زشتی از خود بجای میگذارند. اما با وجود ماشینهای مکانیزه شستشو مانند ماشین یا دستگاه جدول شوی این مشکل به راحتی حل شده است. ماشین جدول شوی با امکاناتی که در اختیار ما قرار میدهد قادر است با سرعت زیاد و کیفیت بسیار خوب، عمل شستشوی جدول و گاردریل های کنار خیابانها و اتوبانها را انجام دهد.
تصور اینکه علائم راهنمایی و رانندگی و ترافیکی به دلیل آلودگی قابل مشاهده نباشند، خطر حوادث جبران ناپذیر را در ذهن تداعی میکند. ولی با گسترش شهرها و به دنبال آن افزایش تعداد خیابانها و معابر، چطور میتوان به شیوه سنتی به پاکیزگی علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی پرداخت؟ پاسخ این سوال را دستگاه جدول شوی و خیابان شوی به ما خواهد داد. با استفاده از دستگاه جدول شوی، به راحتی و با سرعت بالا قادر به نظافت علائم و تابلوهای راهنمایی کنار خیابانها خواهیم بود.
همچنین از آنجا که مخزن آب بزرگی بر روی دستگاه جدول شوی نصب شده است برای آبیاری فضای سبز و بلوارها هم کاربرد دارند و نیز میتوان برای سم پاشی درختان از آنها استفاده کرد.
یکی از خوشنام ترین شرکتهای سازنده ماشین آلات خدمات شهری، با نام پر آوازه بهار صنعت پارمیس (پارمیس صنعت) توانسته است با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات ا زجمله ماشین جدول شوی، و عرضه آن به تمامی نقاط کشور، گامی بزرگ در راستای زیبا سازی شهر ها بردارد.