We provide urban service machines for various needs. Whether you need street sweepers, garbage trucks, or any other equipment, we have the right solution for you. If you want to learn more about our products and services, or if you have any questions or feedback, please feel free to contact us.

Get In Touch

Call Now
+98 3135720271
3135720271
Quick Email
parmissanat@gmail.com

ماشین حمل زباله

ماشین یا دستگاه حمل زباله ، یکی از انواع ماشین آلات خدمات شهری میباشد که با هدف تسهیل در امر جمع آوری زباله بکار گرفته میشود.

با گسترده شدن شهرها و همچنین افزایش کارخانجات و به تبع آن، افزایش تولید زباله های شهری و پسماندهای صنعتی، همچنین تنوع و گوناگوني زباله ها و راهکارهای جمع آوري و دفع آنها، مسئله جمع آوری زباله به یکی از دغدغه های مدیریت شهری تبدیل شده است.

در دنیای مدرن کنونی، استفاده از نیروهای انسانی به تنهایی پاسخ گوی مشکلات اینچنین نیست مخصوصا د رمواردی که سرعت عمل و کیفیت در انجام کار یکی فاکتورهای کلیدی به حساب می آید. و نیز با توجه به گسترش علوم و فن آوری های مختلف، انواع زباله های شیمیایی، پسماندهای بیمارستانی، و الکترونیکی نیز به زباله های شهری اضافه شده است. بر کسی پوشیده نیست که نبود مدیریت در جمع آوری و دفع زباله های شهری چه وضعیت بحرانی را از نظر بهداشتی متحمل زندگی انسانها خواهد کرد. و بدون وجود تجهیزات مدرن و مکانیزاسیون سیستم جمع آوری زباله، انبوهی از آلودگی های زیست محیطی از جمله زباله های شیمیایی، میکروبی، رادیو اکتیو و ... زندگی انسانها را تهدید میکند.

با توجه به اهمیت موضوع، برداشتن گامهای اساسی در زمینه مدیریت پسماندها امری اجتناب ناپذیر بوده و میبایست توسط سازمانهای مسئول مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.

با تصویب قانون مدیریت پسماندها، شهرداری ها به عنوان مسئول مدیریت پسماند و دفع زباله های شهری معرفی شدند. که البته این امر با تجهیز ناوگان حمل و نقل و دفع زباله میسر خواهد شد.

از این رو نقش تولید کنندگان ماشین آلات خدمات شهری، به ویژه ماشین حمل زباله و ماشین مخزن شوی، و دیگر سیستم های مرتبط با این موضوع، بیشتر به چشم میخورد. خوشبختانه امروزه این تجهیزات در داخل کشور تولید میشود. تولید کنندگان این ماشین آلات چندان زیاد نیستند و نیز تولید کنندگان برتر در این عرصه انگشت شمار میباشند. از جمله بهترین و شناخته شده ترین شرکتهای تولید کننده ماشین آلات خدمات شهری در کشور، شرکت بهار صنعت پارمیس میباشد که با استفاده از مدیریت علمی و تکیه بر تجربه چندین ساله و دانش روز، توانسته است به طور کامل در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات حمل زباله گامی موثر برداشته و پاسخگوی نیاز شهرداری های سراسر کشور باشد.

در حال حاضر این شرکت انواع ماشین های حمل زباله را تولید میکند به طوری که شهرداری ها با توجه به بودجه و شرایط خاص خود میتوانند دستگاه حمل زباله مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه نمایند. البته در صورتی که مشخصات خاصی مورد نیاز باشد، شرکت آمادکی کامل جهت تولید بر اساس سفارش را دارا میباشد.