We provide urban service machines for various needs. Whether you need street sweepers, garbage trucks, or any other equipment, we have the right solution for you. If you want to learn more about our products and services, or if you have any questions or feedback, please feel free to contact us.

Get In Touch

Call Now
+98 3135720271
3135720271
Quick Email
parmissanat@gmail.com

ماشین آلات خدمات شهری چیست؟


ماشین آلات خدمات شهری مجموعه دستگاههایی هستند که به هدف مکانیزاسیون امور خدماتی ارگانها و سازمانهای مرتبط با خدمات شهری به ویژه شهرداری ها، ساخته میشوند.

این دستگاهها که بر روی شاسی خودروهای سنگین قرار میگیرند، با عنوان دستگاه های خدمات شهری و یا ماشین آلات خدمات شهری شناخته میشوند که بسته به عملکردشان، به چندین گروه تقسیم میشوند. از جمله :

دستگاه جاروب خیابانی، جدول شوی، دستگاه خیابان شوی، دستگاه لجن کش، دستگاه آتش نشانی، دستگاه بازو غلطان، دستگاه حمل زباله، دستگاه مخزن شوی، دستگاه آمبولانس و حمل اموات، دستگاه کمپرسی.

همانطور که از نام این دستگاهها مشخص است، با هدف نظافت شهری و انجام امور خدماتی مانند حمل اموات و خدمات اورژانس کاربرد دارند. طراحی و ساخت این نوع دستگاهها با توجه به حساسیت موضوع و مسائل فنی و مهندسی بسیار دقیقی که در ساختار این نوع دستگاهها وجود دارد، مستلزم در اختیار داشتن دانش در سطوح عالی و همچنین تجربه کاری زیاد و بکارگیری نیروهای خبره و مجرب میباشد.
یکی از مسائلی که شهرداری ها همواره با آن دست به گریبان بوده اند، بحث کمیت و کیفیت خدمات شهری و همچنین هزینه های سرسام آور آن میباشد. با استفاده از ماشین آلات خدمات شهری، شهرداری های توانسته اند این مسئله را به راحتی مرتفع نموده و خدماتی با هزینه پائین، و کیفیت و کمیت مناسب، ارائه دهند.
تعداد تولید کنندگان این نوع ماشین آلات، با توجه به مسائل پیچیده ای که در ساخت این دستگاهها میبایست لحاظ شود و همچنین نیاز به دانش و تجربه بالا، آنچنان زیاد نیست و تولید کنندگان مطرح در این زمینه انگشت شمار میباشند. یکی از موفق ترین شرکتها در تولید ماشین آلات خدمات شهری، شرکت بهار صنعت پارمیس میباشد که برای شهرداری های سراسر کشور نامی آشنا و پر آوازه است.

این شرکت که در منطقه صنعتی جی شهر بزرگ اصفهان واقع شده است، با در اختیار داشتن نیروهای جوان و خبره و کادر مدیریتی قدرتمند و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و علم روز توانسته است به طور کامل و با بالاترین درجه کیفیت، نیازهای مرتبط با خدمات شهری را مرتفع نماید و با ایجاد اشتغال و تولید محصولات مطمئن و مطلوب، گام بزرگی در راستای استقلال کشور بردارد.
از جمله خدمات شرکت بهار صنعت پارمیس میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

 

  • ارائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت و بازسازی ماشین آلات خدمات شهری در جهت مدیریت بهتر هزینه و زمان.
  • آموزش رایگان به دو نفر از نمایندگان خریدار جهت اپراتوری، سرویس و نگهداری دستگاه همزمان با تحویل هر دستگاه.
  • ساخت دستگاه بر اساس استاندارهای روز دنیا.
  • آمادگی پذیرش پروژه های بزرگ و کوچک.
  • تضمین ده سال خدمات پس از فروش در محل خریدار.