We provide urban service machines for various needs. Whether you need street sweepers, garbage trucks, or any other equipment, we have the right solution for you. If you want to learn more about our products and services, or if you have any questions or feedback, please feel free to contact us.

Get In Touch

Call Now
+98 3135720271
3135720271
Quick Email
parmissanat@gmail.com

ماشین آلات خدمات شهری چیست؟

ماشین آلات خدمات شهری مجموعه‌ای از دستگاه‌هایی هستند که به هدف مکانیزاسیون امور خدماتی ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط با خدمات شهری به ویژه شهرداری‌ها، ساخته می‌شوند. این دستگاه‌ها که بر روی شاسی خودروهای سنگین قرار می‌گیرند، با عنوان دستگاه‌های خدمات شهری یا ماشین آلات خدمات شهری شناخته می‌شوند و بسته به عملکردشان، به چندین گروه تقسیم می‌شوند.از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به جاروب خیابانی، جدول شوی، خیابان شوی، لجن کش، دستگاه آتش نشانی، بازو غلطان، حمل زباله، مخزن شوی، آمبولانس و دستگاه کمپرسی اشاره کرد.همانطور که از نام این دستگاه‌ها مشخص است، هدف از طراحی و ساخت آنها، نظافت شهری و انجام امور خدماتی مانند حمل اموات و خدمات اورژانس است. طراحی این دستگاه‌ها با توجه به حساسیت موضوع و مسائل فنی و مهندسی بسیار دقیقی که در ساختار آنها وجود دارد، نیازمند دانش تخصصی و تجربه کاری بالاست و به‌کارگیری نیروهای خبره و مجرب اهمیت ویژه‌ای دارد.

یکی از مسائلی که شهرداری‌ها همواره با آن دست به گریبان بوده‌اند، بحث کمیت و کیفیت خدمات شهری و همچنین هزینه‌های سرسام‌آور آن است. با استفاده از ماشین‌آلات خدمات شهری، شهرداری‌ها توانسته‌اند این مسائل را به راحتی مرتفع کرده و خدماتی با هزینه پائین و کیفیت مناسب ارائه دهند.

تعداد تولیدکنندگان این نوع ماشین‌آلات، با توجه به مسائل پیچیده فنی و نیاز به دانش و تجربه بالا، زیاد نیست و تولیدکنندگان مطرح در این زمینه انگشت‌شمارند. یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در این حوزه، شرکت بهار صنعت پارمیس است که نامی آشنا و معتبر در میان شهرداری‌های سراسر کشور دارد.

شرکت بهار صنعت پارمیس، واقع در منطقه صنعتی جی شهر بزرگ اصفهان، با بهره‌گیری از نیروهای جوان و خبره و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، توانسته است نیازهای مرتبط با خدمات شهری را به طور کامل و با بالاترین کیفیت مرتفع نماید. این شرکت با ایجاد اشتغال و تولید محصولات مطمئن و مطلوب، گام بزرگی در راستای استقلال کشور برداشته است.

خدمات شرکت بهار صنعت پارمیس

  • ارائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت و بازسازی ماشین‌آلات خدمات شهری جهت مدیریت بهتر هزینه و زمان.
  • آموزش رایگان به دو نفر از نمایندگان خریدار جهت اپراتوری، سرویس و نگهداری دستگاه همزمان با تحویل هر دستگاه.
  • ساخت دستگاه بر اساس استانداردهای روز دنیا.
  • آمادگی پذیرش پروژه‌های بزرگ و کوچک.
  • تضمین ده سال خدمات پس از فروش در محل خریدار.